1.12.2014

Sindirella Olacağım

Bugün aldığım bir mailde bu ayın sonunda şirketin yeni yıl balosu olduğunu öğrendim. Aslında genelde böyle organizasyonlara katılmayı pek düşünmem,Yok ne giyeceğim,saçımı nasıl yapacağım,ya çok vasat olursam,ya çok rüküş olursam,peki ya herkes benden güzel olursa,tuvalet mi giysem,döpyes mi giysem,elbisemi giysem ,uzun mu giysem,kısa mı giysem,e renk giysem derken derken bunca şeyi düşünmektense gitmemek en iyisi der çıkarım işin içinden. Eee tabi şimdi birde bebiş var onu yalnız bırakıp böyle bir yıl sonu eğlencesine gitme düşünceside pek hoşuma gitmedi ilk başta sonra hayatımda hiç baloya gitmediğimi fark ettim.Bir an hayaller dünyasına daldım.Sanki kül kedisiyim,çalışıp didiniyorum,saçımı süpürge ediyorum,sonra duyuyorum ki çok güzel bir balo düzenleniyor ama giyecek birşeyim yok:S gerçektende yok ve hayal bitti bile ciyak. Şaka bir tarafa bu balo düşüncesi bana heyecan verdi ömrümde ilk kez katılacağım bir davet olacak .Kendimi gerçektende külkedisi gibi hissediyorum şuan ve gece saat tam 00:00 da baloyı terk edeceğim ayakkabım saçım ,başım kıyafetim,herşeyim külkedisini andırmalı,bal kabağı mevsimindeyiz arabamda bal kabağından olsun bari. Tamam tamam hayallere fazla daldım. Acaba alel acele davetten çıkarken ayakkabım merdivenlere takılırmı onu birprens bulur diyar diyar dolaşır benim ayağımı bulurmu,muhtemelen bulur  42 numara ayak benden başka kimsede yoktur. hehe tabi hepsi şaka ama eminim hoş bir gece olacak.Acaba saçımı nasıl yapsam,balodan önce belime kadar kaynakmı yaptırsam ,sarıyamı boyatsam,külkedisinin sarıydı,yoksa rapunzel gibi yerlere kadar değsemi yok yok bir masalda sabit kalıyım en iyisi ben.Makyajım nasıl olsa şu barbie bebek makyajından mı yaptırsam,o makyajda benim gözlerimi pörtlek gibi gösteriyor,zaten gözlerim iri.En iyisi makyajımı ben yapayım,yok yok risk alıyım kuaförüme yaptırıyım. Elbiseyi nerden alcam,nerde bulunurki böyle şeyler.Ne giyeceğim,ya keşke eski kabarık etekli zamanlarda yaşasaydık böylece gerçekten sindirella olabilirdim.Keşke saçlarım uzun olsa,aynı şeylerimi yazıp duruyorum ben:/ Neyse Allahtan okuyan yok da kendi kendime konuşuyorum şurda.Yaaa bi dakka ya o gün uçuşum olursa, olamaz bütün sindirellacılık hayallerim suya düşecek.En iyisi ben şimdiden işimi sağlama alayım. Kafaya koydum sindirella olacağım.Peri kızları gibi,kabarık kabarık etekli,uzun uzun saçlı ahhh...ahhh... Hayal kurmak da güzel be dostum..





6 yorum:

  1. Adsız1/12/14

    Okurken bende heycanlandım birden hahaha bence cantana başka bir aykabı koy koşarken cantandan cıkarıp yere at şimdi Antalyanın havasına güven olmaz mazaallah üşütürsün falan yalın ayak gezme dişarlarda :P bence balodaki en güzel sindirella sen olacaksın bundan eminnim :)) bu arada yazma şekline ba-yıl-dım bu ballo yazının devamını merak ediyorum :) ❤ Peri

    YanıtlaSil
  2. Vall bisey diyimmi hakkaten heycanlıyım.o günü iple çekiyorum böyle giyinmisim kabarik kabarik guzel guzel merdivenlerden aşagı iniyorum,bütün gözler bende,herkes ickisini icmeyi birakmis,dans etmeyi birakmis bana bakiyor,soluksuz, balonun gözdesi benim falan :))) ahh ahh bakalim hayslimle ne kadar örtüşecek.yazacagim devamini umarim yazmaya deger biseyler cikar :D

    YanıtlaSil
  3. Adsız2/12/14

    Eminimki cıkar ���� ay balo günü olsa sende foto ve yazı yayınlasan super olur ��

    YanıtlaSil
  4. nidaozdenoz2/12/14

    Oyyysss bende heycanlandim valla.tabi gupguzel olursun.masallah.zaten guzelsin kalbimizin prensesi.bebesinin kralicesi.nasailda samimi yazmissin arkadasim guzel yuregine saglik.😘

    YanıtlaSil
  5. nidaozdenoz2/12/14

    Oyyysss bende heycanlandim valla.tabi gupguzel olursun.masallah.zaten guzelsin kalbimizin prensesi.bebesinin kralicesi.nasailda samimi yazmissin arkadasim guzel yuregine saglik.😘

    YanıtlaSil
  6. Canımm güzel kalpli arkadaşım coooook saol :) umarim hayal ettigim gibi olur,olmassada malzeme toplamış olurum yazmak icin hehee :)

    YanıtlaSil

Oku-Yorum;)