6.12.2014

Bloğum Gelmiş:)

Lan dur bi gidiyim ben bi blog yazıyım diyip bilgisayarın başına bi ben mi oturuyorum acaba.Resmen blogum gelmiş,klavye beni çağırıyor.Gene hangi konuda yazacağım hakkında hiçbir fikrim yok. Tabiki bodoslama dalış yapacağım. Aslında öyle saçma zamanlarda süper şeyler yazmak geliyor ki içimden ama tam o sırada ya uçuşun ortasındayım,ya çöpleri topluyorum ya,servis hazırlığındayım falan gelde yaz yazabilirsen.Ya bir saniye ben bi koşu blog yazıp servise öyle çıksam hatta siz başlayın ben arkadan yetişirim desem mesela :)

Bu aralar beynim çok fazla çalışıyor,çok fazla üretiyor,maşallah diyimde 4,5 saatlik uykularla 24 saatlik uykusuzluklarla neler neler yapıyorum kendime şaşırıyorum.Eskiden hiç dayanamazdım uykusuzluğa şimdi nasıl dayanıyorum hayret hele bir de bebe var artık.Saat olmuş 01:30 sabah 7 iştimasına kalkacağımı farz edersek az uyumuş olacağım.Eskiden olsa panik yapardım eyvahlar olsun uykusuzluktan ölcem sabah,ayakta sallanıcam,ay ben dayanamam kii diyip parende ata ata yatağa zıplardım şimdi amaaan nasıl olsa 4.5 saat uyusam yetiyor deyip keyfime bakmaya devam ediyorum.İnsanın kendini tanımasıda çok güzel bir duyguymuş şimdi hatta tam şuan fark ettim. 

Algılarım iyice açılmış sanki.Aslında itiraf etmek gerekirse ben bunu sigarayı bırakmama bağlıyorum.Eskiden üstümde bi uyuşukluk hissederdim,Günün ilk sigarasını yakana kadar herşey yolunda,yaktıktan sonra böyle kollarımdan bütün vücuduma yayılan bir uyuşukluk,böyle bi hiç birşey yapmak istememe duygusu,kahve içiyim,sigara içiyim,sigara içiyim kave içiyim isteği.Beynim zaten sigaranın ayrılmaz bi parçası olmuş,herşey ona çıkıyor.Şimdi şimdi fark ediyorum sigaranın ne kadar çok vaktimi aldığını,tam iş yapıcam dur ben bi sigara molası veriyim,lan dur bi başla işe,yok yoook önce içiyim bi keyif yapıyım,halbuki 5 dakka önce içmişim,keyfimi yapmışım.

Sizde de oluyormu bilmiyorum ama ben sigara içerken hep kendimi ezik hissederdim,içmeyenleri hep kıskanırdım böyyyyle onlar mis kokuyor ben leş kokuyorum,benim elimde anlamsız,amaçsız küle dönen pis kokulu birşey,onların eli mis gibi krem kokuyor,onların dişleri beyaz benimki olmuş katran sarısı,gözümün feri kaçmış,ten rengim sapsarı(ki ben kendimi yıllardır sarı tenli sanıyordum) meğer ben beyaz tenliymişim hay allah neyse ki 60 ımda öğrenmedim.Gözlerimin rengini gri yeşil sanırdım meğer turkuazmış. Kendimi hep unutkan, hiçbirşey üretemeyen,kalem tutamaz,hayal kuramaz biri sanırdım meğerse sigara beyin hücrelerini öldürüyormuş,beynimde ölcek hücre bile kalmamış benim,o kdar söylüyorum.Yıllarca twittera atacak twit bulamadığımdan ordan burdan retwitlerle yaşadım,bende sanıyorum ki herkes zeki bir ben aptalımYok arkadaş yoook sigara adamı hücrelerine kadar öldürüyormuş gerçekten. Hayatım boyunca kendim için yaptığım en güzel yatırım oldu sigarayı bırakmak. Beynimden sigara ve kahvenin bağlantısını kilitlediğimden beri içmiyorum sigara.O gün den bu yana 9 ay oldu.Nasıl o bağlantıyı kestiğimi sorarsanız ben hep kahve-sigara ikilisini beynimde bağdaştırıp keyif aldığını sanan birisiydim,Tiryakilikten içtiğimi fak ettiren ''bırakmak istiyorum'' filmini izleyip,bağımlılığı kabul etmiyorum nikotin bağımlısı değilim ben diyip  o an bıraktım.

O gün bugündür;

  • Çizgilerim %90 azaldı.Cildim pürüzsüzleşti (arada yoklayan bir iki sivilce hariç) Makyajsız dolaşabiliyorum artık.
  • Güzelleştikçe özgüvenim yerine geldi,Kendimi sevmeye başladım.
  • Leş gibi kokmuyorum.
  • Beynimi tekrar kullanmaya başladım,halbuki kendimi salak sanıyordum:)
  • Zekamı keşfettim,cin gibiymişim meğer
  • Unutkan olmadığımı fark ettim
  • Eskiden asla hayal kuramazdım,şimdi hayalperestlikte sınır tanımıyorum:)
  • Para biriktirebiliyorum.
  • Herşeye fazlasıyla zaman buluyorum. 
  • En önemlisi çocuğu sigara yüzünden ihmal etmiyorum. 


Bu arada sigarayı bırakırsam kilo alırım olayı tamamen hurafe,bu bahanenin arkasına sığınmayalım lütfen.Kabul edin bağımlısınız.Hadi bakalım buda kapak olsun:)





2 yorum:

  1. Adsız13/12/14

    Mayısda 2 sene olacak 13 yaşımda başladım 26 yaşımda bıraktım :) bende hep kıskanırdım sigara icmeyen insanları bir gün kalktım ve babama ben sigarayı bırakıyorum dedim onun gözlerindeki mutluluk beni azimlendirdi 😄 o günden bu güne kadar hiç içmedim uyuşukluk halen var üzerimde ama o benden kaynaklanıyor 😄😄😄 yine super yazi olmuş kendimi gercekten bulabildim yazında 👍 Perii

    YanıtlaSil
  2. :)) saol pericimmm demekki gercekten benim gibi hissedenler varmis demekki :)))

    YanıtlaSil

Oku-Yorum;)