7.12.2014

Mutfağımdaki Ceset

Aslında ne yazsam ne yazsam diye düşünmeme hiç gerek yokmuş,hayatın kendisi malzemeymiş yeterki o küçük anekdotları değerlendirmeyi bilelim:)

Günlerdir evimde mutfağımda bir koku var daha doğrusu ben ısrarla kokunun benim mutfağımdan geldiğini reddediyorum,tabiki karşı komşumu suçluyorum,kesin ordan geliyordur,o kadını duydum ben çok pismiş,evini hiç temizlemiyormuş,apartman temizlikçisi bile ondan su almak istemiyor o kadar tiksinç hatta kuskunçmuş diyiiiip bütün suçu attım karşı komşuya.Öff diyorum birde ne pis insanlar var.Hayır sanırsınki adam öldürüp benim mutfağıma gömmüşler.Öyle bir koku ki tezgaha yanaşıyorum koku var dolapların içini kokuyorum koku yok,buzdolabını açıyorum koku yok ama buzdolabının önünde dursam kokuyor gibide ,koku bir var gibi bir yok gibi anlamadım ben bu işten birşey acaba beynimin daha doğrusu burnumun yanılsaması mı yoksa annemin deyimiyle benim popom mu kokuyor anlamadım:) Ta ki annem dün akşam kahve içmeye geldiğinde off bu evde kötü birşey kokuyor diyene kadar emin olamadım.Sonra ha yok ya karşı komşuda geliyor o koku dedim.Annemde yuh artık ta ordan buraya,Yok yok çok pismiş o kadın ben duydum dedim:S O da yemedi tabi bu söylediklerimi. 

Sabah kalktım belki koku gitmiştir diye yok anacım yok koku aynen olduğu gibi mutfağın bilinmeyen bölgelerinde gezinip duru:) Hemen lavanta kaynattım kokuyu gidersin diye patatesliğimi boşalttım mandalina sepetini boşalttım belki çürümüş birşeyler vardırda o koku yapıyordur diye yok yok yok çıldırcam.Artık cidden bir yerlerde fare öldü diye düşünmeye başlamıştım ki annem geldi öf leş leş kokuyor hala buralar dedi sonra ayyy dur dur bizimde bir kere öyle olmuştu da buz dolabının arkasındaki hazneden geldğini fark etmiştik dedi.Buz dolabının arkasını bir çevirdik baktık ki harbiden ceset orda. Öyyyle bir koku oy oy nasıl temizledim orayı bilmiyorum o ara bilincimi kaybetmişim:S Sirkelerle karbonatlarla sildik hala gir mutfağa kokuyor.Bu soğukta kapı pencere açık yamulcam felç geçircem tamam tamam abartmıyım o kadar soğuk değil. O değilde asıl biz o leş kokusunun üstüne nasıl oturup bir güzel kabak tatlısı yedik bilmiyorum.Başkası olsa aylarca ağzına birşey koyamazdı kesin.Hani koku o dereceydi yani:S


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Oku-Yorum;)