26.12.2014

Balonun Kraliçesi (değildim tabiki) :D

Selamın aleyküm herkese diye başlasam olmaz demi yılsonu pardon yılbaşı balosu yazısına:))
Şu aralar hayat bana inanılmaz yoğun geçiyor,balo hangi ara oldu bitti bilmiyorum bile.İşyerimde eğitim öğretim dönemi,yoğun geçen bir haftanın sonunda mükemmel eğitmenlerimiz sayesinde beynimize kazınan dersler ve iyi notlarla geçtiğimiz derslerin gururunu yaşadık.Gerçekten başarmanın tadı bir başkaymış,bir işi,bir dersi,kazanılmış bir kalp,kazanılmış bir gönül,geçilmiş bir sınıf,başarıyla tamamlanmış bir uçuş o kadar iyi hissettiriyor ki insana kendini,İşte yaptım,başardım diye insanın içinden geçirdiği o duygu içinden geçirdiğin bi tebessüm,hayata daha da sıkı sarılmasını sağlıyor insanın,Yorgunluğuma değdi diyorsun,ezberlemedim öğrendim diyorsun,ezbere yapılan şey gerçekten unutuluyor zaten,anladığında o zaman beyninden çıkması imkansız oluyor hafızanı kaybetmediğin sürece:) Tabi bunun yanında birde mütevazi olmak çok önemli,bilmiş insanlardan hep nefret etmişimdir,insan dediğin zaten kendi başarılarıyla övünmez,insanlar övdüğü zamanda evet yaaa öyleyim  demi bende zaten öyle düşünüyordum kendimle ilgili demez tebessüm eder hı hı evet evet tabi çok saolun çok naziksiniz der.Mesela ben ne kadar mükemmelim hiç söylüyormuyum size ben mikkemmeeel biriyim ya çok şanslısınız benim gibi bi arkadaşınız olduğu için diye size.yok dermiyim hiç manyak mıyım ben :))) ahahah ay çok güldüm kendime.O değilde ablam beni hep kendimi beğenmiş zanneder halbuki hiç öyle değilimdir,komplekslide değilimdir ama kendimi beğenmiş hiç değilimdir.Hatta kendimde dahil sarışınları sevmem:)) Madonna,,Marlyn Monroe'yu bile sevmem ,böylemi yazılıyordu adı.Kadın dediğin kızıl olacak hacıııı diyip burda Ferideciğime bi gönderme yapıyım:) birde halimeye,birde onun ikizine,birde feridenin kızkardeşine ay bide benim minik gelin miraya(feridenin kızıl elmas kızı:) bide halimenin oğlu ömer yağız ay bayılıyorum kızıllara yaa ışıl ışıl parlıyorlar turuncu turuncu:)

Ay balodan nerelere gelmişim,hatta derslerin bile üstünden geçmişim,ders demişken balo oldu bitti biz hala eğitim hala sınavlardayız.Dua edin bakim çıbıkkk inşallah geçerim.Şimdi gelelim baloyaaa anacım 2 senedir gece dışarı çıkmadığım için midir nedendir hayatımda ilk kez bir gece dışarı çıkarken bu kadar heycanlandım görende beni kraliyet sarayında baloya davetli sanır.Böyyyle kırmızı halılarda karşılanıcaz,valsler yapılcak,danslar edilcek,balonun prensi gelip beni bulucak  gece 00:00 da kaçarak giderken ayakkabım ayağımdan çıkacak ve prens onu bulup ayağımı arıycak bütün ülkede,muhtemelen 42 numara ayak sadece bende olduğu için,beni hemen bulucak ve happly ever after.Lannn bu bildiğin iş yemeğiydi:))) Bi kere üstüme göre elbise bulamadım,aslında elbisem var diye aramadım bile,son anda evde bulunan yıl 1800 lerden kalma elbisemi bi giyeyim dedim,ohh my god o ne, popo bi taraftan çıkmış göbek desen yarım dünya yemiş gibi pırtlamış,kollar horoz kanadı gibi kabarmış,ne o göya güzel poz veriyorum çok harika oldum sanıyorum ben kendimi,o halimi fotograflarda gördükten sonra azalarak bitmek istedim o derece.hemen derhal aklımdan da telefonumdan da sildim o fotoğrafları.Hemmenn gece bi sürü kardeşi olan ve hepsi evlenen ve onların düğünlerinde çeşit çeşit gece kıyafeti giymiş olan çocukluk arkadaşımı aradım ve bi solukta yarın gelip senin bana olan bi elbieni alıp baloya gidiyorum akşam dedim saolsun tabi gel dedi.Ertesi gün çılgınlar gibi ona koştum sabahın köründe,sonra antalyanın bi uçundan elbiseyi alıp ,42 numara ayaklarıma 41 numara ayakkabı bulmak için diyar diyar dolaştım (41 alcamki ayaklarım küçük görünsün:) neyse sonunda daykmın amcada buldum ayakkabıları,ordan kuaföre gittim saç baş makyaj full hazırlık derken ablamın düğününde bile bu kadar makyaj yaptırmamıştın sen yorumuyla artık halimi siz düşünün gecelere akmaya hazırdım.Dönem arrkadaşım yani tertip saolsun bizi toplaya toplaya gittik baloya (5 kızdık) Otele geldik balo salonuna iniyoruz aşağıya,bütüüüüün otelin misafirleri ,basın merdivenlere dizilmiş fotoğrafımızı çekiyorlar,en önde ben merdivenleri iniyoruz,gayet havalıyız, takuduk tukuduk at gibi.İndik bi baktım lannn hepsi benden güzelya:) ammaaan bee hayalimde en güzel ben olcaktım ama yaaaa:) neyse bu seferlik öyle olsun hadi dedim:P Sonra yerimizi bulduk geçtik falan derken o kadar eğlendikki,kızlarla kakara kikiri yapmaktan yerlere yattık.Bol bol dans ettik,falan derken...Gece bitti..


    Güzel değiliz de ne:)


Öyle yorulmuşum ki nasıl uyuduysam annem bütün apartmanı kapı gümbürtüsüyle uyandırmış,beni uyandıramamış.Sonra gece uyandım bi baktım kolumun altında bir melek uyuyor.Gece güzeldi belki ama bu anın güzelliğini hiçbirşeye değişmem..



2 yorum:

  1. Adsız27/12/14

    Kızıl giller selam :):):)

    YanıtlaSil
  2. Simdi okuyabildim cok guzelll yazmissin canim ♥♥♥ balonun guzel gecmesine eglenmene cok sevindim arada bir nefes almak lazim ;) darisi basimiza ;)) bu turuncu da sana bayiliyor ♥♥♥♥ canim arkadasim benim

    YanıtlaSil

Oku-Yorum;)