14.12.2014

Çek Gözlerini Bedenimden

Günlerdir diyet yapıyorum,spor yapıyorum,hayatımın ilk ciddi diyeti diyebilirim.Yemek yiyorum ama aaaz anacım çok az.Vereceğim bu kilocukları,aslında çok fazlam olduğunu sanmıyorum,eminim sizde sanmıyorsunuzdur. Lakin insanların ,herkesin bedenine burunlarını sokmaları yüzünden,psikolojim bozuldu,diyetteyim ama hala şişman olmadığımdan,diyete ihtiyacım olmadığından da eminim. Normalde insanların bedenimle ilgili düşüncelerini önemsemem,insanlarda benim bedenimi önemsemeseler çok sevineceğim ama nerdeee birşey kırk kez söyleniyorsa her selam verişte konu hooop kilolara geliyorsa artık insanın psikolojiside bozulur haliyle.Hayır illaki kilo almışsın diyorlar ,almadım 1 yıldır 60 kiloyum tamam 60-62 arası gidip geliyor olabilirim ama bu sürekli aldığım anlamına gelmezzz. Fakat nedense kilom insanları benden daha fazla endişelendiriyor. Ayyy canıım çok kilo almışsın yok şuran çıkmış,yok buran böyle.Beden benim bedenim söz hakkıda bende olmalı.Ben karışıyormuyum sizin cılızlıklarınıza,kırışıklıklarınıza,kocaman göbeğinize ha söyleyin.Tam tersi kilo almışım diyene yok canım aynısın,hiç şişman görmesem,gayet iyisin bence,kadın dediğinde popo olacak yavrum diyorum.O gene istiyorsa kendini kilolu görüp rejime başlasın ama benim yüzümden yapmasın bunu.Psikolojisini bozan ,kendini pislik gibi hissettiren ben olmayayım.Heh anladınız mı şimdi bana kendimi böyle hissettiroyorsunuz.Ben aileme de arkadaşlarıma da etrafımdaki insanlara da çok değer veririm ve asla sözlerim yüzünden kırılmalarını istemem,kalp kırmaktan gerçekten çok korkarım.

Demem o ki çekin gözlerinizi göbeğimden,popomdan sırf bu yönde psikolojik baskı altında hissettiğim için, kendimi kilolu orası burası çıkmış hissediyorum,1 haftadır diyetteyim ve insanlar ayyyy kızımmm artık kilo verme çok zayıflamışsın erimişsin sakın artık kilo verme diyene kadarda rejime devam edeceğim.

Ama lütfen kızlar lütfen sizi ilgilendirmesin milletin orası burası aynayı alın karşınıza kendinizle ilgilenin ,önce kendinizi affedin,kendinizle barışınki diğer insanlarıda güzel görebilesiniz.

5 yorum:

  1. Adsız14/12/14

    O cılızı gördüğümde nediyeceğimi biliyorsun demi :-D hahaha bu arada sen sişko değilsin çok güzel bir annesin ♡ x Perii

    YanıtlaSil
  2. Hahaaa yok kiz kilosu normal ben onu mecazen yazdim.

    YanıtlaSil
  3. nidaozdenoz15/12/14

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. nidaozdenoz15/12/14

    Hah cok iyi demissin ohhh ben yazmis gibi rahatladim valla.nedesim sana.kiskanmistir seni annemmm.insanlarin bir kismi kendisinde eksik olan seyi baskasinda gorunce direk karalama psikolojisine giriyor.fesat fesat fesat.oyle insanlari hayatimizdanda,bedenimizdende,tum ruhumuzdan uzaklastirmamiz dilegiyle fikrine,klavyene saglik arkadasim.(diyetide birak lutfen)

    YanıtlaSil
  5. Ya bu tarz insanlar insanin enerjisini aliyor resmen.icimi kurutuyor.yok yoook çer çöp olana kadar zayifliycam koydum kafaya :)))

    YanıtlaSil

Oku-Yorum;)