17.12.2014

Bi baksana bişi sorcam:)

Herkese iyi akşamlaaar diye başlarmışım,sanki haber sunuyorum,Sporumu yaptım,dizimi izledim keyfime baktım ee tabi spor yaparken beynime kan gitmeye başladı,hatta dur dedim sporumu yapmış,hazır ısınmışken bi ebru şallı plates videosu açıyımda plates yapıyım dedim anam o neee behhh ben boşuna yaşamışım bunca zaman,ne manyak bi spor o öyle,şu an göbeğimi neyim hiçbir yerimi hissetmiyorum ,eridi sanırım diyeti bırakabilirim olleeeyy :P  (bu arada normalde neyim demem gırgır olsun diye şeyttim),kafamda haliyle çalışmaya başladı spor yapıp beynime kan gidince bende dedimki hazır beynim çalışmaya başlamışken karalıyım bi iki satır okumalık:) Ay umarım bu blog böyle diyetten pilatesden devam etmez ciyaaak,hayır hayır blogumun seyri bu olmamalı,değiştir kızım değiştir,beynim git git başka yerlerde dolaş başka konular ara bul...yok anam yok bu seferde aklıma bizim ilk yardım dersindeki hoca geliyor,hoca diyorumda adamlar ilk yardım uzmanı ve eğitmenler aynı zamanda,bilirkişiler yani onlar ne derse o,yıllardır  deli dana gibi su içerim bende bugün hocaya bu derece su içmemin sağlığımız için iyi olup olmadığını sordum,çünkü son zamanlarda böbreklerimin ağrımaya başladığını fark etmiştim,meğer o kadar yoruyormuşumki böbreklerimin ağrıması çok normalmiş,yani aslında anormalmiş o kadar içmemek lazımmış.3lt falan kesin içiyordum günde ama 2 gündür kendimi içiyim diye zorlamıyorum,Neymiş herşeyin fazlası zararmış.Öyle işte paylaşıyım dedim,hani sizde su ile aşk yaşıyorsanız biraz ara verseniz aşkınıza fena olmaz:)















Bu arada başka bi konuya atlıycam balo zamanı yaklaşyor 3 buçuk 3 buçukum,zaman yaklaştıkça sanırım gitmekten vazgeçcem.Üşeniyorum arkadaş:D Daha önce dediğim gibi,Bide her ne kadar gündüzleri ordan oraya kanguru gibi gezip dursamda akşamları hanım teyze gibi evde takılmayı keyif yapmayı pek bi seviyorum,zaman daraldıkça bööööyle bi miskinlik çöküyor üstüme.Hayret ediyorum arkadaş bebeği evde birileriyle bırakıp tin tin gece gezmelerine giden insanlara.Valla ben iki senedir nerdeyse akşam ev gezmesine bile gitmiyorum hamzanın uyku düzeni bozulmasın diye,çünkü evden başka biryerde uyumuyor.He yargılamıyorum kimseyi kesinlikle hatta akşam ara ara çıkıp biryerlere gitmek iyi geliyor mu? Kendilerini nasıl hissediyorlar yazarlarsa pek bi sevinirim.

Bu arada hey gidi günler hey bu evden çıkmayan ben miyim be:) 

Hadi birincisi beni gaza getirin balo konusunda,yoksa totomu kaldıramıycam :)) ikincisi bebeleri akşam bırakıp gezmeye 

Kendime not:Lan amma maymun iştahlısın ha:S 

2 yorum:

  1. Pilates candir gerisi heyecandir diyorum :)) yillardir ozellikle de son gunlerde hasretiyle yanip tutusuyoum diyebilirim ama bu bebiklerle zor oluyo pilatesi duzenli yaparsan yediklerine de dikkat edersen diyete gerek kalmaz bence evlenmeden once oyle yapiyordum ve kilo da vermistim ;))

    Üsenme baloya git bebisimm ;) arada nefes almak lazim ♥♥♥ fotolarla birlikte bir balo yazisi bekliyorum dort gozle ♥♥♥ opuyorum seni

    YanıtlaSil
  2. Aynen ya resmen bütün karın kaslarımın çalıştıgını,hatta bütün vücudumun calistigini hissettim.o kadar rahatladimki.devamini getirecegim.hem belde inceliyormus bundan guzel haber olamaz :) evet ya bencede gideyim hem guzel bi degisiklik olur demi

    YanıtlaSil

Oku-Yorum;)