9.01.2015

mantısız mantı

Beynim süper çalışıyor ooo maşallah bana,aklım fikrim zehir gibi,tü tü tü,sigarasızlık işe yaradı cin gibiyim derken hoop kaç haftadır aklıma yazacak bişey gelmediğini fark ettim.Yazmak istesemde yazamamak ne kadar kötü biliyomusun dostum,herkes takır takır blogunda döktürürken benim ekranın ışığına bakıp bakıp iç çekmem ne demek sen bilirmisin,hayır bilmezsin,blog yazmıyorsan bilmezsin.Modaydı cartdı curt du  hiç anlamam.Varsa yoksa gırgır geçecem,ya gelmişiz ölümlü dünyaya bu kadar ciddiye almayın arkadaş ne giydiğinizi.Mesela ben diyormuyum geçen gün kızlarla akşam eğitim sonrası Komşuköy diye bir mekana gittik gaaayet lükstü,ciksti,böyyyle herkes oturmuş sıcacık bi ortamda ısmarladığı yemeği önünde soğurken bir lokma alıp çatalı tabağın kenarına koyup koyu bi sohbete dalıp,şarabından bir yudum alıp tabağı öylece bırakıp sohbet bitince offf çok doydum yada ingilizce oh my god i am too full dediği ve hiçbirşey yemeden mekandan açı açına sadece kazık yiyerek ayrıldığı lüks bir mekana gittim diyormuyum hayır demiyorum.Neden demiyorum çünkü işte öyle.Arkadaş ödemişim 25 tl hesap ısmarlamışım ordan bi komşuköy special çıtır mantı,koymuşlar tabağın çukur yerine hamzanın avcuyla br avuç mantı,bunun nesini anlatıyım,koymuşlar azcık sarımsaklı yogurt getirmişler minicik cam şişede su bunun neyini anlatıyım.Doymam ki ben bununla ,arkadaş mantıyla 4 tane ekmek yenir mi yedim,doymak için yedim yani napıyım,üstünede çantamdan çaktırmadan suyumu çıkarıp içtim :) içecek bişey ısmarlasaydım eyvahlar olsun nasıl öderdim hesabı:P Şaka bir tarafa kızlarla bi taraftan hararetli hararetli sohbet ediyoruz bi baktım kızcağızlardan biride tabagındaki yemekten bi lokma almış konuşmanın sonunda üstüne peçetesini koyuyor,vallaha gözüm kaldı yapmayaydınnn etmeyeydinn diyesim geldi ama neyse iki grantuvalet giyinip oturmuşuz oraya çizdirmeyelim havamızı:)  Heh işte benim genelde mekanlarda maceram
bu olduğu için hiç yazmam ya kahvem soğuk gelir,ya kazık yerim,ya yemek geç gelir,ya kıl çıkar öykk..neyse yaptım gene selfiyi,kazıktı mazıktı ama güzel mekandı vesselam.
Benden gene fırlama pozlar:)

2 yorum:

  1. Adsız10/1/15

    Hahahaaha yaa vallah gittiğimde yedim hahaha kalanında pakketlettim dişardaki ac hayvanlara verdim adam biraz şaşkın bakmıştı abi dedim dışarıda okadar ac hayvan varken bunu burada bırakamam herhalde 😄😄😄 ama komşuköyün kahvaltısı güzel oluyor 🙈 xx Peri

    YanıtlaSil
  2. Ohh valla iyi yapmisin paketletcen tabi o kadar para ermisin borumu :) sokak hayvanlarini da dudunmen cok guzel.bende hep alirim yanima kalani.bu arads diymanada cok sasirdim:)))

    YanıtlaSil

Oku-Yorum;)