28.01.2015

Dedikodu:)



Ayy şu blog tasarım kısmında istatislikler bölümü olmasaymış depresyona girecekmişim yeminle,hele blogda yazı yazdıysam her 3 dakka da bir istatisliklere bakıyorum kaç kişi okumuş diye( bu arada kimin kahvemde gözü var,tam şimdi masa sallandı kahvemin en güzel yeri döküldü ) kalkın kızlar kendinize bi kahve yapın gece uzun :) heh ne diyordum insan kendi için yazar, yok ben zaten kendim için yazıyorum, yalan bunlar yalan bal gibide insanoğlu okunayım, bi takdir edileyim, birileri yorum yapsın, ne biliyim birileri gülsün,yazımı sevsin,beni sevsin,istiyor çok mu şey istiyor yok bee :)  Ara ara bakıyorum diyorum ya bloga bi bakıyorum 8 takipci lan millete bakıyorum 300-400 lerde hani neden yorum yok diye başlarmışım hahah şaka tabi bu konuya nerden girdim ben heh geçenlerde instagramda başıma gelen bi olayı anlatıyım size.Bu pembeci vintajcı hatunlardan birini kızın güzel paylaşımları var diye takip ediyordum, denk geldikçe de fotoğraflarını beğeniyordum takdir edersinizki anasayfamda o an kim denk geldiyse onun paylaşımlarını beğeniyoruz yada yorum yapıyoruz değil mi.Bu arada ben hem fotoğraf altında yazılanları okumaya çok üşenirim hem de yorum yapmaya. O yüzden genelde beğenir geçerim.Fotopraf bakmaya da bayılırım herneyse bu hatunun yazısı dikkatimi çekti 31bin kişi takip ediyormuş nerde bu millet nerde bu devlet diye veryansın ediyordu.Arkadaşımın emeğine saygısızlıkmış,onca takip eden varmış madem neden yorum yapmıyorlarmış,31bin kişi takip ediyorsa neden 300-400 beğeni varmış. Bunları okuyunca şok oldum oha dedim resmen kendi kendime,millet bu kadar mı ciddiye alıyor lan instagramı,bence bu hatununki biraz psikiyatristlik bir durum olmuş,Tamam orda bi paylaşım yapıyoruz gönül isterki herkes görsün, beğensin  ama bu kadar,İsteyen bakar, görür beğenir,istemeyen siler beni geçer çok da tın :) Herneyse dedikoduyu fazla uzatmıyım, kıza yazısının çok enteresan olduğunu söyledim,sanal alemi bu kadar ciddiye almamasını söyledim ama  onun yerine gene bu pempişci vintajcı arkadaşlardan biri bana haddimi bildirdi :)) orda meğerse sunumlarıyla pempişleriyle örnek olup kamu hizmeti veriyorlarmış:) Valla ben haddimi bilmeden onlardan esinlenerek evi pempiş vintaj yaptım acaba arasam bi helallik mi dilesem,gerçi engellediler beni,ahirette hesaplaşırız artık pempişlerimizle:)

Hadi hepinize kokulu pempiş geceler:)


Aşçı tutmuştım ama bi fasulye yapmayı beceremediği için kovdum gitti:)





Sunumlarımı çalarsanız telif hakkı olarak beğeniyi ve yorumu bol isterim ona göre:) Takipçi sayımda artarsa hiç hayır demem ahahahahah:))))

4 yorum:

  1. Adsız28/1/15

    Yazilarini cok begeniyorum Bilge :) iyi bir okuyucunum, Ingiltere'den sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Ayyy canim elam cok sevindim okumana ve begenmene:) opuyoruz sizi coook cok

    YanıtlaSil

Oku-Yorum;)