5.02.2015

Bana haram geceler:)

Heh heyttt bugün blogun başına erken oturdum kimse uyumadan yetiştireceğim yazıyı:D Okumak zorundasınız yani hepiniz ona göre istatisliklerden takip ediyoruım;) he yorumda bırakırsanız tadından yinmez.

Hemen konuya dalmak istiyorum 3 gün önce çok yakın, çok sevdiğim bir arkadaşımın doğum günü vardı,kızkıza ocak başı muhabbeti yapacaktık 7-8 kız ahh ulen ahhh.Nasılda heveslendim nassıılll da süslendim,nasılda özendim anlatamam,birazdan fotoğraf koyacağım anlarsınız o zaman. Güzelce özene bezene hazırlandım ışıl ışıl doğum günüsü kutlama kıyafetlerimide giydim, Sonra hoop şirketten gene çok sevdiğim bir arkadaşımla buluştuk, fatmayla buluşup kızkıza kaynatalım dedikönce,Markantalyanın orda buluştuk madoya gittik bi güzel yemek öncesi tatlımızı yedik kahvemizi içtik o arada sohbetin dibini bulduk derken ablam whatsappdan kızıııım sen nerdesin çocugu bırakıp gitmişsin çocuk huzursuz,huysuz dedi,foto gönder dedim,baktım yavyusu ağlıyor,yürek dayanırmı ah ulan abla dedim ve arkadaşıma sen burda 5 dakka bekle ben evden amaneti alıp geliyorum dedim ve hoop taksiye atladığım gibi 5 dakkada evdeydim,taksiyi beklettim 5 dakkada madoya dönmüştük bile.Derken bakıyorum hamzada bi tuhaflık var böyle oturmuş teyzenin kucağına bi uslu bi uslu,belliki kara kara düşünüyor.Derken Serayım geldi bizi almaya tam madodan çıktık derken buram buram burnuma bok kokuları gelmeye başladı,bildiğin ishal kokusu,bi baktım dışına kadar taşmış ciyaaaak.Arabaya bindiğimiz gibi beni en yakın taksi durağına bırakın kuzum siz beni,biz mecbur eve geri dönüyoruz oğlan ishal olmuş dedim.Ya kızım yıkarız birşey olmaz dedi arkadaşım ama ben akıllısı nasıl olsa hep taşıyıp hamallık yapıyorum halbuki hiç lazım olmuyor yedek kıyafet diye bu sefer hiç kıyafet almadım yanıma ve tabiki lazım olacağı tuttu.Arabaya binerken kızların birine oğlanı bi tutarmısın diye vermiştim kızın gömleğine bile geçmiş kokarcanın kakası:S ve tabiki eve hemen dönemedik çünkü mevlana kapanmıştı bilmem nerden girdik bilmem nereye çıkıyorduk ki hamza hooooorrrççç diye üstüme ne var ne yok kustu allahtan bana doğru dönük oturuyordu ve kimse kazaya kurban gitmedi ama ben donuma kadar kusmuk oldum,yeni aldığım ışıltılı cicilerim kirlendi arabanın koltukarını tahmin edemezsiniz böyle yamış yamış oldu :) hemen durdurttuk tabi arabayı kızlar oğlanı oyalarken ben arabayı ve üstümü sildim,oğlanın üstünü sildim sonra elleri mahkum bizi eve geri götürdüler. Eve gelir gelmez annemlerin kapıyı çaldım canhıraş olanları anlatmak için.Üstme kustu ishal oldu deyince annem,aaa ben ona yumurtalı patates yedirmiştim dedi. Ulan bu ne biçim sabotaj laynnn,muhtemelen annem bana suikast düzenledi çıkmıyım diye yoksa insan niye yumurta alerjisi olan bebege yumurtalı bişey yedirsin demii :)

Neysee direk kendimizi banyoya attık yıkandık paklandık,üstüne pizza söyledik yedikde yedik ,o kadar yemek yemeğe enerjimizi tekrar topladık, kaka yapa yapa bağırsagımız da temizlendi ve gecenin bi körü deli dana gibi döne döne yorgun düşüp uyuyakaldı yumoş. Ben mi naptım,yattım yavyusumun koynuna onu koklaya koklaya uyudum.oyyy en büyük mutluluk o be.


Ne idim:)                                                                      Ne oldum:)                                                  
                           

                                                              
     










5 yorum:

  1. Canimmm arada bir nefes almak istesek de kuzular huzursuz olunca icimize sinmiyor iste bence gecen cok huzurlu son bulmus ama sanki anneanne ve Hamza ortak calismasi bir sabotaj da var gibi ;)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annane hamza sabotaji kesinlikle he teyzeyide unutmamak lazim hahahaas

      Sil
  2. Burda birinci suçlu anneanne, ikinci suçlu abla. Abla biraz daha bekleseydi hamza'nın ishali ve kusması evde başlayacaktı.Anneanne ne olduğunun farkına varıp suçluluk duygusu ile başına geleni çekecekti.Anne gelinceye kadar rahatlamış olan Hamza, hiç birşey olmamış gibi annesinin koynuna girip uyuyacaktı.Böylece biz de şu anda ocak başı maceralarını dinliyor olacaktık.Ama abla Hamza'nın bağırtısının açlık olduğunu düşünüp habire mutfakta birşeyler hazırlayan anneanneyi ve Hamza'nın ağlamaları ile isyan noktasına gelen dedeyi görüp "biz işkence çekerken anası niye eğleniyor ulen" diyerek duruma el atmış, böylece anneannenin yumurtalı patatesi bir ocak başı, bir araba koltuğu, bir sürü kusmuklu üst baş ve hayal kırıklığına uğramış bir anneye mal olmuştur....

    YanıtlaSil
  3. Ayyy ne guzel aciklamissin durumu aynen ablam kesin oyle dusunmustur :) ulen biz burda bebeyle ugrasiyoz kiz egleniyo demistir kesin kesin.bana soyledigindede biliyor tsbi hamzayi birakmayacagimi ah ah hain abla :) dedigin gibi eger gidip almasaydim hersey evde olup bitecekti gecede huzurlu huzurlu koyun koyuna uyuyacsktik

    YanıtlaSil
  4. Adsız24/2/15

    kuzulara feda olsun be yeni ciciler.sen bırakırmısın aslan parçasını evde.gezecekmiş.al sana gezme demiş :)
    miadiyette

    YanıtlaSil

Oku-Yorum;)