25.01.2015

ENERJİ


Bugün günlerden Pazar,normalde bütün gün boş oluyorum Pazar günleri,Hamza babannesinde oluyor ve ben kitap mı okusam,film mi izlesem,yemek mi yapsam,börek mi yapsam,ay kahvemi içsem derken öyyyle geçiveriyor hızlıca zaman ve kısaca ne yapıyorum koca bir hiç.Ama bugün yaptım,uzun zamandır bütün bir günümü temizliğe işe veremiyorum,vermemek de daha iyi,aşırı titizlik ömür törpüsü bence,anne dediğin,kadın dediğin az dağınık olcak,bırakıcak bazen herşeyi ammaaaan yapmıyom ya diyip oturcak bok içinde badem kadın,boğmayacak öyle etrafındakileri aşırı titizlikle.Hele ben şaşırıyorum her akşam işten gelip ev işi,bulaşık,çamaşır uğraşıp saçını süpürge eden kadınlara.Yazık değil mi size,bırakın ya zaten işten gelmişsiniz yorgun argın,daha yemek yapcaksınız,bırakın ya onu da yapmayın,aç kalsın herifler:) bi tost yapıverin,yanına bi çay,bi akşam da yumurta kırıverin, eskidendi o 3 çeşit yemekli sofralar,yemekler artar artarda dökülür sonra çöpe,herifler yemez zaten onları 3.gün.bırakın ya daş yisinler.İşten geldiniz doyurdunuzya karnınızı hadi hadi kalkın alın çoluğu çocuğu bugün temiz hava da dolaşmaya(gerçi akşam vakti özellikle kışın,antalyanın havası hiç dışarı çıkılcak gibi olmuyor,dışarı çıksanda temiz hava alamassın,)o zaman napıcan gir içeri gir gir gir.Hemen telefonu al eline bugün filize kahve içmeye gidiyorsun,bırak bugün herifi evde siz kız kıza gidin bi dedikodu yapın,bi börek çörek tarifi alın birbirinizden,yaa olmadı filiz uzaktamı oturuyor,o zaman fatmayı çağır akşama çırpıver ordan bi kek yapması 15 dakka bak ben hep yapıyorum çok uzun iş demeyin;) çılgınlar gibi uçuş yapıp yorgun argın eve gelip(millet uçuştan gelip saatlerce uyur ben belki 1 saat 2 saat yatar sonra çoccugumu alıp börek poaça yapıp arkadaşımı çağırırım,ya da vınnn dışarı,yaz sa asla evde durmamzaten.Kızıııım hayat kısa her gün aynı şeyler sıkmıyor mu,baymıyor mu,biraz değişiklik yap,bak nasıl iyi gelecek.Siz şimdi diyorsunuz ki yaa senin tuzun kuru 1 aydır evdesin,konuşursun tabi,hiç demeyin anacım çünkü ben yoğun uçtuğum zamanları da biliyorum,o zamanlarda bile mutlaka kendime vakit ayırırdım.Gece uçuşum mu var oğlanı 21.30 da uyutttuktan sonra 22:30 a kadar mutlaka kendime vakit ayırırdım,ya bi kitapla,ya bir kahveyle yada telefonda arkadaşımla konuşarak deşarj(böylemi yazılıyordu lan) olurdum. Kızlar yaa bırakın işi gücü bugün sizin gününüz olsun,hadi bütün bir gün sizin olmadı mı o zaman 1 saatiniz sizin olsun.Bazen satın herife herşeyi  alın başınızı gidin bi arkadaşınızla çene çalın,bi yemeğe gidin,bi sinemaya gidin. Sorumluluk verin adama,siz vermezseniz o hiç almaz söyliyimde,tembeldir herifler kadın herşeyi yaptıktan sonra oh ne ala mualla hiç hayır demezler. Sizde kendinize zaman ayırdığınız zaman vicdan azabı çekmeyin sakın.Unutmayın  MUTLU ANNE= MUTLU BEBEK..

Hadi benden bu kadar ben bi kahvemi içiyim :)

5 yorum:

  1. Huyum kurusun o titiz benim düzen abidesi ama yine de kendime vakit ayırmmaya çalışıyorum, çok iyi demişsin kocalar sorumluluk almalı alacak yoksa zor bu hayat annelerin omzunda olmaz herşey.. çok güsel yazmışsın canım benim :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen ayse ya sorumlulugu paylasmalilar,hersey hep kadının ustünde,bide helal olsun bir çok şey yapıyorsun eşin cocugun yesin içsin diye.lütfen lütfen unutma kendini..

    YanıtlaSil
  3. Yok yavrum kendime de zaman ayırıyorum.Kesinlik eşe sorumluluk verilmeli şahsen ben daha Berrak doğmadan konuştum paşa paşa :) İkimizde çalışıyoruz Allah razı olsun yardımcı olur eşim özelikkle Berrak la ilgilenmesi beni çok mutlu ediyor :) cünkü kızlar baba aşığı :))

    YanıtlaSil
  4. Ya bayıldım sana kardeşim. İnstagramda gördüm. Herkesten o kadar farklısın ki. Herkes yediğinin içtiğinin fotoğrafını çekiyor süsleye püsleye sende çekiyorsun ama keyif alıyorsun belli. Ben tam bi gergin kişiyim. Her işe kendim koşarım. Ölçerim biçerim hayatı düşüne düşüne ortadan ikiye ayrılcam az kaldı. Üç aydır tatildeyim. Bi günüm rahat geçmedi inan. Gecenin bi vakti seni buldum bir saattir fotoğraflarına bakıyorum. Gerçekten enerji doldum şu an. Kısaca iyi geldin bana.. hayata karşı bu duruşunu hiç bozma. Hiç bitmesin bu enerjin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa dur bende senin profilini inceliyim.Allah sana da enerji versin.aslinda bazen biz kendi kendimizi zora kosuyoruz.cocugun yaptiklsrina gereksiz yere stres oluyotuz bazen.rahat olmak lazim aslinda bazen bosvermek.ben cogu zaman bosverdigim halde bile bazen cileden cikiyorum.normaldir inssniz ama genede bezmemeye calisiyorum.o uyudugu anlardi eskiden enerji topladigim anlar simdi o uyankkken enerjiyi onunla depoluyorum.en iyi en yakin arkdsim sectim onu.o yuk deil aslinda benim hayat arkadasim

      Sil

Oku-Yorum;)