22.01.2015

Gülmeden geçme:)

Ya o kadar yazdım yazdım yanlış bir tuşla hepsini sildim ciyaaak.Zaten burda kimse uyumadan yetiştireyim diye canhıraş yazıyorum. Huff neyse herşeyde vardır bir hayır.

Ay ben bugün 31 inci yaş günümü kutladım biliyormusunuz enteresan,şahsen kendim çok şaşırdım doğum günümü kutlamama Hamza'nın bile 1.yaş gününde hazırlık yapmaya üşendiğimden aldım bi tane pasta  realden akşam annemlerde yemeğin ortasına koyduk pastayı iki şip şak fotoğraf çekildik sonra hooop pastayı kaldırdık yemek yemeye devam ettik. O esnada da üzerimdeki kıyafetler pejmurdenin de ötesinde olduğu için hiç fotoğraf paylaşmadım tabiki haliyle:) Zaten el kadar bebe ne anlayacak doğum günü kutlamasından demi ama o da 31 olsun onunkinide kutlarız:) Bide geçen sene kendime pasta yapmışım o gün bugündür tövbe ettim yaş pasta yapmaya,sen de çamur ben diyim bişey,öyle bişey yapmışım işte anlatmaya kelimeler kifayetsiz kalıyor:) o derece yani,üşenmemişim harikalar yaratmışım gibi de instagramda paylaşmışım,Burda paylaşacaktım ama fotoğrafı indiremedim bi türlü teknoloji özürlüsü ben.

Bu arada çok merak ediyorum, lan o kadar arkadaşı hangi ara edinmişim,Birde davet etttiğim,gelmesini çok isyediğim ama çoğunun çalıştığı için yada bebeleri ve kendileri hasta olduğu için katılamayanlarda var,gelmelerini çok çok isterdim,onlarda artık 32.doğum günüme gelirler hahaha. Ne kadar güzel bir gündü böyle inanılmaz keyif aldım.Hele çocukların cıvıltısı,onların neşesi görülmeye değerdi. Bi ara  o güzel cıvıltılar eşliğinde pasta börek tabağımı alıp televizyonun yanındaki kuytu köşeye sinip gizli saklı karnımı doyurduğumu hatırlıyorum:) İnsan önce arkadaşlarının tabağını hazırlar verir demi yok anam yok biz de bu boğaz olayı genetik kesin, Hamzayla ben yemelere doyamadık her gelenle yedik her gidenle bi daha yedik,doymadık üstüne birde çorba içtik. Küçükken bile annem, ablamla bana çukulata alırdı ben illaki o paketleri dakikalarca karşılaştırır hangisi küçükse ablama onu vermeye çalışırdım.O da garibim hiç sesini çıkarmazdı.O günden beri değişen ne mi oldu, hiçbirşey hala paketleri karşılaştırıyorum:)
O değilde benim gibi mutfağı,misafiri ve çocuğu seven biri için senede bir kaç kez doğum günleri yapılmalı.O kadar mutlu oldum ki o kalabalıkta cagala cugalada şimdi gecenin sessizliği bir tuhaf geldi.Rabbim ayırmasın kuzularımızdan. İyi ki var onlar yaşam kaynağımız. Ama size yazmak ve yanında türk kahvemi içmek de inanılmaz iyi geldi. ( Bu arada saat 00:20 olmuş imdaaat gene herkes yattı:( )



Bugünden kalanlar:)







                          Benim için en önemli kısımlardan birini paylaşmayı nasıl unutmuşum:) 

8 yorum:

  1. Adsız22/1/15

    Vallah gelemedim diye okadar üzüldümki yani o pastalar börekleri kacırmam hic iyi olmadı haha vallah bana kalsa her gün doğum günü kutlıyacağım negüzel hediyeler yemekler sohbetler gülmeler insanın her günü böyle geçmesi lazım bence :D yine super bir yazı bilgem iyiki doğdun iyiki varsın ♡ Peri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pericim sana yorum yazmistim cikmamis:) valla kacirdin menuyu.sevgiyle yapmistim hepsini artik sevgililer gununde bendeyiz :)) cilkini cikardim hamurisi olayinin.

      Sil
  2. Hepiniz şahane görünüyorsunuz canımm. Tekrar nice mutlu sağlıklı yıllar, en güzel yaşın olsun, minik prensle mutlu anlar biriktirin inşallah. Gelemediğim için çok üzgünüm inşallah 32. yaşta birlikte oluruz ;))
    Kucak dolusu Sevgiler ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selincim napalim kismet ya.32.yas gunumde kimseye soz vermeyin olurmuu:)

      Sil
  3. Adsız22/1/15

    Bilgee mutlu yillar!!!
    Biz iyilesince tekrar kutla bu sayilmaz :))

    YanıtlaSil
  4. Esincim bu senin yorumun galiba:) artik sevgililer gununu bende kutlariz hahaaa

    YanıtlaSil
  5. Gelmeyi ne kadar cok isterdim ya cok güsel herşey :) yeni yaşın kalbinden gecen tüm güsellikleri sunsun sana Bilge'cim <3

    YanıtlaSil
  6. Canimmm cok saol.seneye insallah gelirsin artik hersene kutlayacsgim 😂😂😂

    YanıtlaSil

Oku-Yorum;)