28.11.2014

Antalya blogger anneleri


Şimdi biz sevgili arkadaşım Selinciğimle Antalyadaki blogger anaları olarak bir grup kuralım dedik,daha doğrusu o dedi bende hemen atladım. Zaman zaman toplanalım etkinlikler yapalım,bebeleri oynatalım,onlarla oynayalım,şöyle saadet zinciri gibi birşey olalım bebişlerimizle dedik.Selinciğim saolsun hemen whatsapp da bir grup oluşturdu ve diğer blogger analarla tanışma fırsatı buldum ve hooop hepsini instagramdan ekledim,hoop hemen bebelerinin fotolarına baktım gerçekten hepsi çok şekerler yiyesim geldi o kadar yani.Ne olacak benim içimdeki bu bebe,çocuk sevgisi bilmiyorum bu gidişle Antalya anneleri,Antalya blogger anneleri,Afyon anneleri,Konya anneleri derken Türkiye anneleri ve dünya anneleri olarak hızla çoğalarak yeryüzüne dağılacağız gibi görünüyor:) Hiç şikayet etmem ne kadar çok anne mıncırmalık o kadar bebe:) İnsanları çok severim çocukları da bebekleri de ama birinden soğudummıuda öldürseler ısınanmam,sildiysem silmişimdir ama silme kıvamına zor getirilirim. Şimdi ben bu konuya nerden geldim bilmiyorum heh Antalya blogger anneleri diyorduk  Selinciğim diyordum güzel bi grup kurdu whatsapp da bizi buluşturdu bizde okunacak kafa dağıtacak güzel bloglardan haberiniz olsun ve değişik değişik etkinlikler yapalım diyerek hepimiz bu blogları yazan cici anneleri burdan tanıtalım dedik. Face de de Antalyabloggeranneleri olarak grup kurarak değişik etkinlikler çılgın planlar :P yapma peşindeyiz beraberce.

  • Şimdi size okumalık:)) (Recep İvediğin sözü hiç unutmam,çünkü çok gülmüştüm) bir kaç blog ve yazarları olan güzel annelerden bir kaçını paylaşıciiim.


Canım arkadaşım Selin Yalçınbaş Yüzbaş'ın bloğu minigimleyasam.blogspot.com.tr  instagram:minigimleyasam

Ebru Yörükoğlu yektayorukoglu.blogspot.com.tr instagram: yorukogluebru

Elif  Karoglu Zorlu  momoveannesi.blogspot.com.tr instagram: momoveannesi

Özlem Dönmez Canbolat doganindefteri.blogspot.com.tr instagram:ozimika

Ay benimkide CecillaBaffo (ay sız cümlem yok mu benim ,bu kelimeyi lugata kim koydu allanısen)



Bi an ne oluyorum ya ben dedim kendi kendime,dün blog yazmaya başladım bugün yok gruptu cart curt du burda ahkam kesiyorum gibi geldi.dünkü boktu bugün koktu durumları yani:) Olsun canım siz içimi biliyorsunuz aldırmayın benim iç sesime. O öyle konuşur konuşur susar.

Bu arada aklıma geldide 2011 yılında burda bir blog yazmaya çalışmıştım aklıma hiçbirşey gelmemişti,bilgisayarın başına oturur saatlerce ne yazsam acaba da fenomen olsam bi pucca gibi olsam ne biliyim bi zodyaklı bi kutup zencisi gibi olsam diye düşünür saçma sapan şeyler yazar yazar silerdim sonra anladımki arkadaş benden ne fenomen olur ne de sanal alem ünlüsü.Benden olsa olsa ana olurmuş onuda oldum Anne olmamla birlikte beynime de yeniden kavuştum.Yeniden üretmeye başladım herneyse öyle bi anıydı işte belki merak edersiniz diye paylaşıyım dedim. ( sanki blogumu okuyan varmış gibi çek panpa) anladınız siz onu:))


2 yorum:

  1. Kalemine sağlık güzel arkadaşım... Bizim olduğumuz yerde organizasyon eksik olmaz :) İnşallah amacımıza ulaşıp güzel işlere imzamızı atarız...

    YanıtlaSil
  2. Adsız29/11/14

    ahahahaha :D bilgeeeeeee olur olur

    YanıtlaSil

Oku-Yorum;)