27.11.2014

Assolist oldum

Tamamen ne yazacağımı bilmeden bodoslama dalarak başlıyorum blog yazmaya,Bu konuda çok tecrübesizim kendimi işe yeni başlayan neyi nereye koyacağını bilmeyen,yanlış yapmaktan ölesiye korkan acemi bir çalışan gibi görüyorum şu an. İşin kötüsü blog okuyan biriside olmadım hiç şöyle örnek alayım ney nasıl yazılır,neyi nereye koymak lazım:) Umarım faydalı olabilirim size diycem ama ne konuda inanın hiçbir fikrim yok.En iyisi ben kendi kendime konuşuyormuşum gibi yapıyım böyle daha iyi olacak.Kendimi tam şuan sahneye ilk kez çıkmış assolist gibi hissediyorum. Bütün gözler bende ve şarkıya başlıyormuşum gibi.

Hamza'nın annesi,uçan kuş,kahve gurusu,ig annesi,oğlunun ve işinin aşkı,gezme delisi,hayatı bütün güzellikleriyle kabullenmiş,olumsuzlukları tamamen hayatından çıkarmaya çalışan(buna negatif insanlarda dahil) işte böyle bir anneyim. Hepinizin olduğu gibi oğluşumda benim hayatımda dönüm noktam oldu.Övünerek söylemiyorum ama yıllarca bir sorumluluğu olmadan yaşamış,10 yıl gezmiş,uçuk kaçık,hızlı bir hayat yaşamış biri olarak oğlum benim bütün dünyamı değiştirdi. Ondan önce boşuna yaşamışım dediğim yegane varlığım o benim..Rabbim ayırmasın.

Size bol bol,sık sık oğlumdan bahsetmeyeceğim merak etmeyin zaten yeterince instagramda ve facebookda fotoğraf paylaşıyorum birde burdan boğmıyım kimseyi, ama bir tanışma fotoğrafı koyayım değilll: ) 



                             Gıdığım çıkmış gibi görünsede inanmayın,Hamzaya odaklanın:)

5 yorum:

  1. nida oz27/11/14

    Basarilar bilgecim.hayirli ugurlu olsun.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı Olsun canım. Antalya'lı blogger anneler kervanına hoşgeldin ♥♥
    Bende üyeler kısmında yerimi aldım takipteyim :))

    YanıtlaSil
  3. Cok teşekkürler kızlar.bu arada gercekten bir kez yazmaya baslayinca kalem insani cagiriyormus,daha dogrusu klavye :) bende seni okumaya basladim kuzum gercekten guzel yaziyorsun.darisi basima :))

    YanıtlaSil
  4. Adsız1/12/14

    Hayırlı olsun �� senin gibi neşeli positif annenin blogunu okumak çok güzel olacak :) bol keyifli yazılarını bekliyoruz �� Periii

    YanıtlaSil
  5. Caniiiim cok tesekkur ederim :) insallah umudum hep girgir yapmak dermisim.umarim eglenceli olur okuyanlar icinde

    YanıtlaSil

Oku-Yorum;)