19.04.2015

HOUSE KEEPINGCI APLA FACIASI

Aslinda simdi kahve kitap fotografi paylasip sizi kandirmis gibi oldum,son anda tatil yazimi yazmaya karar verdim.Sanmayin ki simdi size tatilimin ne muhtesem gectigini anlatacagim no noo otelin ve bazi departmanlarin olumsuz taraflarini anlatip biraz çemkirip deşarj olacagim.Anacim otele ilk gun bi heycan girdik hemen esyalarimizi yerlestirip  cuuup havuzam hersey ilk ands supper otesi,yumos aglasada zorla sokuyom cocugu suya alissin diye, ikinci gunumuzde cikar yumosu sudan cikarabilirsen,bildigin su samuru oldu mübarek 😊 Tam hayal ettigim gibiydi hersey kaydiraklar var ve özellikle kaydiraklar icin istemistim bu oteli hamzayla bol bol kayariz tadini cikartiriz diye düşünmüstüm,tabi ki ikinci gün kaydiraklar arizalandi kaldik mi sadece havuzlara gelen gecen görevliye havuzdan hindi gibi basimizi uzatip ne zaman yapilcak kaydiraklar diye soruyoruz,ya duymamazliktan gelip gecip gidiyorlar ya da ;1 günede yapilabilir,1 haftaya da diye cevap veriyorlar.Sonracima spa daki hatunlari yakaladigimizda soruyoruz ne zaman yapilcak diye ;arizali efendim diyip kafalarini ceviri veriyorlar😐 he bide ikinci gun yani kaydiraklarin arizalandigi gün su sistemlerind3 bi ariza olmus sicak termal su 44°C oldu yani nerdeyse pişicez,normal havuz suyuda sogudu,birini isitamiyorlarmis digerini sogutamiyorlarmis,otelde calisan dekuganlilardsn biri gelip ölçtu ve bize söyledigi 44 derece fazla degil hem bu su ne kadar sicak olursa o kadar faydali! Ulan var mi boyle bir cevap ya,hepimiz egitimli insanlariz karsisinda saf olsa inanmaz be! He bu arada genel havuzdaki jakuzinin de bozuldugunu soylememe gerek yok herhalde tam ofsayt yani böylemi yaziliyodu? Sonracimaaa her aksam üstü saat 16 da cay saati vardi,ilk gün büyük bi heycanla indik caya,ikinci gün indigimizde baktim hersey ayni insan menüyu degistirir arada ya icimiz disimiz kisir oldu,yilbasi hindisine dönduk besili besili bulgur yiyip sismekten :S Hadi isin yemek kismini gectim ben yemek cok aramam acik bufede bile kahvaltida yedigim seyler hep aynidir peynir,zeytin,domates,salatalik bide yumurta.Diger seceneklerden almam genelde kahvalti konusunds gelenekciyimdir severim klasik kahvaltiyi.Diyorumya herseyden gectim en onemlisi temizlik,hijyen olayiydi,odayi ben havalandirmasam bok icinde oturcaz,hayir daginikliktan bshsetmiyorum,ben zaten düzenliyimdir,kaldigim yeri dagitmadan kullanirim,temizlikten bahsediyorum tabi ki,hadi odaya hause keeping ugramiyor ulan bari talep ettigimizde gelin demi! 2.gun sabah havuza inmeden aradim resepsiyonu house keepingi gonderebilirmisiniz,odayi bi temizlesinler,çöpleri bi alsinlar,çöpler bebek beziyle doldu dedim,tabi ki dediler,sonra havuza girdik ciktik öglen odaya bi geldik oda sicik afedersiniz ayni tas aynj hamam,nasil sinir oldum anlatamam,kokuscaz odada boklu bezden.Hemen aradim receptionu aaaa arkadas gelmedimi söylemistim ben dedi,gelmedi lütfen acil gelsin bebegi uyutacagim dedim,o arada ben bütün çöpleri disari cikardim,poşetlerini geçirdim yerlerine koydum derken bi baktim çöp kutusunun birinin icinde yil 1300lerde bi elma yenmis,çöpe atilmis, cürümüş ve yapismis koku ordan geliyormus megerse.Neyse ben isleri bitirdigimde geldi house keeping abla ofuldaya pofuldaya,carsaflari degistirdi ki carsaflar geldigimizde lekeliydi.Sonra ablaya dedim ki bak abla cöp kutusunun icine elma yapismis o yüzden kapiya koydum haberin olsun kokuyor dedim.Sonra ben oglanla ilgilenirken bi bakti  aplam ayni pis kokuan yapismis elmali cöp kutusunu ayni sekilde sadece icine poset takip geri koymus.Cildirdim tabiki ama apla gitmisti.

İste cöp kutusunun hali 😨
He bu arada jakuzinin ve kaydiraklarin calismamasini mudurle gorusup sikayet ettim,o da beni  saatlik aile jakuzisinde haslayip cezalandirmak istedi sanirim,su o kadar sicaktiki bebeyi sokamadim su ilisana kadar.Saka bi tarafa müdür gercekten ilgilendi agzima aile jakuzisiyle bal calmak istedi bende yemis gibi yaptim napiyim,psikopat cacaronlar gibi cirkeflik yapmiyim bu seferlik dedim😆 Ama hause keepingci abla hafizama kazindi,cok pis sinir oldum,sikayet mektubu yazdim cikmadan,ama resepsiyon ve restaurant ekibi dort dortluktu hepsine 5 yildizli pekiyi verdim,cidden texekjur mektubuna 5 yildiz ve pekiyi koydum😁 Hepsinede tesekkur ettim. Heee son cikisidaki bombayida patlatiyim,simdi ben resepsiyonu aradim bu sabah,biz havuza gidiyoruz house keepinge(evet gene house keeping) söylermisiniz odamiza bi kuru temizleme poseti koysunlar dedim tabiki dediler,bilin bakalim ne oldu,hicbisey. Odaya geldigimizde hicbisey yoktu. Neyse dedim cikicaz simdi bisekilde posetsiz idare ederim dedim,sonra odadan ciktim koridorda bi house keeping aplayla karsilastim,apla bana bi poset verebilir misin dedim,ben asagi iniyom arkada araba var onlardsn iste dedi asansöre bindi gitti ve ne oldu dersiniz tabi ki hicbirsey arkada ki araba cinlere karismis yada aplam hayal görmüs.Evet orda uzaklarda bit kadar bi araba gordum ama birinci katin bilmem hangi kösesinde ki ben ikinci katin en uzak yerindeyim.Sikayet mektubumda bunuda yazdim,1 -2-3-4-5 secenekleri vardi ben 0 'i ekleyip kat hizmetlerine 0 verdim. Ama ham ettiler yani!

Bu tatilin en güzel tarafi cok degerli bi arkadas edinmis olmam ve yumosumla doya doya suyun,havuzun tadini cikarmak oldu,ilk tatilimizdi ve doya doya eglendik.

Tatilden kalan anlarimiz😊










t


2 yorum:

  1. Adsız29/4/15

    ohh oğluşun keyfe gel. :) yarasın kuzuya yediği içtiği.daha yeni okuyabildim.malesef otellerdeki klasik durumlar.birazda erken tarihte gidince bunların bazısı ayılamıyor sezona geçtik artık diyemiyor.mayıs sonu anca kış uykusundan kalkıyorlar.neyse yinede keyfini çıkartmışsınız.bir sonraki tatil kusursuz olur inşallah.gerçi antalya da hep tatil tabi çalışmak zorunda olmayıp yan gelip yatabilene.çookkk paralar kazanıp daha çok tatil yapabilesin yumoşla inşallah diyip gevezeliği bitirim.(sabah kahvemi içmedim ayılamayıp saçmalıyorum :) ) Mİadiyette

    YanıtlaSil
  2. Ay canniiim simdi gördum yorumunu umudu kesmistim kimse yorum yapmaz diyirdum 😊 ins ya yazada plan yapiyorum artik izin alabilirsem insallah alabilirim.oglusla bi taril cok istiyorum ozellikle deniz.havuz cildimi mahvetti :/

    YanıtlaSil

Oku-Yorum;)