9.03.2015

ÇOCUĞUMA ŞEKER VERME!!

Gene saat olmuş 22.30 ben oturdum blogda yazı yazıyorum,anacım şu bilgisayarın kapagını açıp şifremi girmeye üşendiğim için bilgisayarı hiç açmıyorum nerdeyse,öyle hamza kahvaltı ederken falan çizgi film izliyor. He neyse asıl konuma geliyim ben günlerdir yazıcam bu konuyla ilgili hep aklımda, hep kendine kendime söyleniyorum aklıma geldikçe. Ulan parklarda oturan yaşlı amcalar teyzeler ÇOCUĞUMA ŞEKER VERME!! VERMEEEEEE sanki bağırsam yüzlerine haykırsam yada burda uzata uzata yazsam anlayacaklar,keşke anlasalar ama o kadar cahillerki iyi birşey yaptıklarını sanıyorlar.

Geçen gün benim yumoşla çıktık parktan,daha doğrusu tam parkın çıkışındayız,ben hamzaaa hamzaaa diye böğürüyorum yanıma gelsinde gidelim artık diye,teyzenin biri de hamzayı çağırmış yanına şeker veriyor,görür görmez vermeyin şeker dedim,eee ver kızım nolcak dedi,vermeyin o daha bebek,hem ben vermiyorum şeker falan dedim,yiyemez o daha bebek boğazına takılır dedim.Eee kızım kırda ver o zaman dedi.Hayır vermeyin çocuguma şeker falan dedim tekrar üstüne basa basa,Hamza o anda ağlamaya başladı tabi ben şekeri almasına izin vermediğim için.İnanırmısınız teyze ne dedi,eee kızım ver artık aglamasın dedi,yemin ederim teyzeyi yere yatırıp üstüne çıkıp tekmeleyesim geldi.Hamzayı kucagıma aldım,şekeri elinden aldım zar zor, hemen ordan uzaklaştım,giderkende şekeri çöpe fırlattım.Teyzeye bi ton söylendim,Hamzayada belki 10 kez belki 20 kez belki 30 kez Hamza yabancılardan hiçbirşey almıyoruzz,Hamza yabancılardan şeker almıyoruz dedim,tekrar tekrar söyledim. Ya içim insan sevgisiyle doludur ama böyle insanlar gördüğüm zaman resmen soguyorum insanlardan ya.En tehlikeli insan cahil insan şu hayatta, Onlara laf anlatamazsın kafaları basmaz,Ne desen boştur,ancak kendini yorarsın ruhen ve zihnen bitersin, Enerjini tüketirler. Birde iyilik yaptıklarını sanıyorlarya.Ulan yarın öbür gün sen bu davranışınla çocuğumu suistimal etmek isteyenlere güven duymasına sebep olabilirsin. Bundan daha tehlikeli ne olabilir. Ben çocugumu parkta oynattıgım da bile yanımda bebegım oldugu halde bile baska cocuklara bısey vermıyorum, elimde cubuk kraker olsa kendi cocuguma veriyor olsam bile baska bir cocuga vermeden önce mutlaka anne yada babasına soruyorum vereyim mi diye. Azcık bilinç ya azcık beyin!

3 yorum:

  1. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Okumaniza ve begenmenize cok sevindim,bende sizinkini inceleyecegim :) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Aynen bende katılıyorum ya, bu insanları anlamak zor @@ belki bebeğimin bir hastalığı var ne biliyorlar yani ? Hay allahım sinir oldum okuyunca

    YanıtlaSil

Oku-Yorum;)