8.11.2015

Ekşın,Macera,Hamza ve Ben

Eveeeet uzuuuun zamandır bloguma yazı yazamıyordum neden mi çünkü benim şapşik oğlum tuşlarımı yolmuş kopartmıştı.En önemli tuş olan boşluk tuşu da olmayınca haliyle hiç yazmıyım ben dedim.Bir iki kez tabletten yazdım ama sabırlı insan işi oralardan yazmak,benim gibi tezcanlıların harcı değil.Ben oturcam başına beş dakikada beşiktaş gırgır şamata yazcam fırlamalık yapcam bitcek:)) tablette bekle babam bekle, yok büyük küçük harfi için bi tuşa basık tut falan bana göre değil öyle şeyler.

Ya eee ne var ne yok uzun zamandır.Bende bişey yok valla en son hamzayla tatile gittik,ekşın olarak sorarsanız.Bol ekşınlı bir tatildi. Hamzaya yollarda hamzaaaa buraya gel demeyi bıraktım orda.O nereye girdiyse arkasından girdim,Fethiye ölü denizde çok güzel içinde park olan restaurantlar vardı,Beybisi hep kafasına göre dilediğine girdi çıktı bende çantalarım ve bebek arabasıyla arkasından girdim,hamza parkta oynarken heh tamam ben burda bişeyler içiyim en iyisi diyip sipariş veriyordum ,tam içeceğim geldiği sırada hamza dışarı çekip gidiyordu,ordaki restaurant ve cafeler direl sokak kenarında ve sokaktan arabalar geçmiyordu,bizim kapalı yol gibi düşünün.Heh hamza çeker giderdi bende içeceğim elimde bebek arabası ve cantalarım arkasından koşardım :)) sokak kenarındaki bir masaya onu görebileceğim şekilde otururdum.Sonra tam oturup oh be derken hamza vınnn kafasına göre başla bi yere kaçardı.Tabi bende tam gaz arkasından ve tabi bebek arabasıyla:))) Hamzayla tatil müthişdi.Hele her sabah,öğlen ve akşamları otel restoranındaki bardak kırma facialarımız görmeğe değer takdire şayandı.Her yemekde sirtaki yapar gibi bardak tabak ve diğer ekip arkadaşlarını kırardık.Hey gidi günler hey.Özellikle restoranda çalışan şef ve garsonların bizi gördüklerindeki yüz ifadelerini hep minnetle ve şükranla anıyorum.Sanırım ingiliz yaşlılarını misafir etmekten kendileride kralice elizabeth'e dönmüşler,soguk ve donuk:S Onun dışında eminim biz tatilden döndükten sonra fethiye sokakları pek bi sessiz kalmıştır.Zira iki tane spider maskeli anne ve oğlunu her yerde göremezsiniz.çuvv çuvv yaparak saga sola ağ atan bi spider man vardır birde biz:))) her geçtiğimiz yoldan insanlar bize iyi akşamlar der oldu,bizi gören tebessüm eder bana acır oldu.oğlanı parka götürsem parktan çekip gider,denize götürsem eveee evee diye tutturur,eve (yani otele) götürsem arabalarını balkondan aşağı atar,uyumamakda direnir,tepinir,dışarı çıkınca basıp gider,yemek yemeğe otursak bardak çanak kırar,içecek söylesem oturdugumuz yerde sokaklara dalar kaybolur.Hey gidi günler hey.Yazık lan bana.Anladımki hamzayla iki günden fazla tatile gitmemeliyim.Bu arada en güzel kısmı tatil dönüşünde yol boyu uyumasıydı sanırım sadece otobüste dönerken dinlendim.Millet tatilde dinlenir ben benm minik terminatörle inanılmaz yoruldum.O derece ki Allahım ne olur döneyimde uçuşa gidip kafa dinliyim der oldum.Beden yorgunlugu zerre koymazda ah o kafa yorgunlugu yokmu :S he bide dönüşte tam kepeze vardık hamza uyandı uyandıktan sonrada horçç horçç kusmaya başladı tabi bizde gene bi hareketlilik gene bi ekşın :)) otobüsü durdur kıyafetleri yastık ve minderini at,agzını yuzunu yıka sil seremonisi.

Hani tatilin nasıl diye sormuştunuzya çok şükür bu tatilinde içine mıçıldı:))))

1 yorum:

  1. merhaba canım çok tatlısın ya :) klavye sorunu bende yaşamıştım yeğenlerim sağolsun ! bloğunu çok beğendim ve takibe aldım . bende beklerim :)

    YanıtlaSil

Oku-Yorum;)